Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Friday, February 11, 2011

semuanyeeee '' NEW ''

Assalamualaikum....

hurrmmm,lama gila rasenya xupdate blog nie.. :P Almaklumlah sedikit busy disambil itu xder benda pun nk di update kan ye..huhuuuu~

sekarang nie dah banyak sgt pembaharuan kat diri aku nie..heheee~ apa tue yg terbaru sgt????? huhhhhh~

Pertama,,caye dah jd BAIK..huhuuuu~ baik macamane tue??? caye dah xtido waktu keje,caye dah x slalu ngulor... wahhhhhhhhh,,,bagus x caye...huhuuuuu~ 

Keduanyeeeee,,,,sy kene halau dr bilik yg cantik dan comel di opissskuuu.. uwaaaaaaaaa~ sgttt xsukeee hoccay!!! tp sbb dah terpaksa kene lah jugak pindah kan.. n caye dah semakin mem'BZ' skg nieeee..setiap ari ada keje,setiap ari pening kepala,setiap ari sebelum tido,,igtkan keje yg x siap tue....yup3,,i am ''WORKAHOLIC''... erkkkk,,,tol ke x erk spelling aku nie..wakakakakakaaaa~ almaklumlah,,kulit jer putih tp orgnye bukan org putih..lidah pun lidah jawa..huhuuuu~

Ketiganyeeeee,,,,caye dah adee make-up kit set..wahhhhhhhhhhh,,,nie mmg gempakkk ar kalo aku beli..sbb before this mmg aku xkesah lansung lah psl nak cantik2 nieee..huhuuuu~ kuar,,pki cream n bedak sikit dah jadi tp skg pg2 before p keje,,amik masa setengah jam tuk nak bermekap2.. ;) so kalo dah mekapnye setengah jam,,korang2 fikirlah ek kol baper aku bgn..dah tentu lah awal kannnn...5.30am jam hp dah bising2 suh bangun...bagus x caye???? harap2 ianye berkekalan..

Keempat,,,,sudah mula meminati buku2 motivasi..almaklumlah,,motivasi diri sendiri nie xcukup lg..so,,kenelah memotivasikan diri sendiri untuk perubahan yg lebih baik...Amin..(doa2kan lah ek supaya jd lebih baik) :) 

Itu lah pembaharuan2 yg aku buat dlm thn 2011 nie n berharap ianya berkekalanlah kannn..Berubah ke arah kebaikan...(^_^) 
XoXo!!!!
- Syuhadah -

No comments:

Post a Comment