Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, July 2, 2011

Tak pernah macam nie...






Mekap mata... (ignore mata merah itu) ngeeee~

ahuh...inilah yg terjadi bila muka aku di touch up..
bila masa-masa tertentu saja aku rela diri aku di buat macam nie...
ngeeeeee... ok tak?? ok tak??

tapi yg xbest nya,,mata aku sangat2 merah yg menyebabkan my jurumekap risau..
tapi apa2 pun my jurumekap dah bg service yg terbaek...
mula-mula rasa macam tebal sesgt...
tapi..tapi..tapi..lama2 tgk mcm ok pulak kan...
lagi2 bila dah masuk dewan yg besar itu...

Alhamdullilah jurumekap itu kata xsusah nak mekap kan aku...
kecuali bahagian mata...
apa-apa pun selepas dah lama2 sy berminat dgn hasil tangan jurumekap ini...
hehehe...

Selepas ini,,nantikan pic-pic yg sempat di snap semasa dinner tue ek..
tungguuuuuuu!!!!

No comments:

Post a Comment