Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, February 29, 2012

Rambang mata~

Bila fikir pasal kahwin saja mesti nak kena fikir color untuk tema perkahwinan nanti kan...dan bila nak kahwin nie lah baru rasa semua color ini cantik..sampaikan color yg dulu tak suka pun boleh jadi suka bila warna-warna yg tak suka itu digabungkan dengan color yg suka...memang cantik,menarik dan dabommmm!! heheee~

Hakikatnya mmg orang yg nak kahwin ini mcm itu kot...rambang mata bila tengok color-color ini sampai dah xtahu nak pilih..hahahaaaa~ Benda yg sama jadi kat aku..lepas satu color,satu color aku beritahu kat bridal butik... Nasiblah akak butik itu boleh layan peel aku ini..Bukan color jer yg buat aku pening dan rambang mata sampaikan design pun aku dah byk ubah..bila tgk yg ini cantik jer,nak mcm tue...n bila terjumpa yg lg cantik ubah lagi...hahahaaaaa~ akak,,layankan aje lah ye..tp akak tue mmg mementingkan pelanggan..apa yg pelanggan nak,akak tue cuba untuk merealisasikan... wahhhhhh,,promote ini..boleh dapat komisen tak macam ini...hahahaaaa~ tp apa-apa pun aku percaya kat akak butik itu yg akan handle untuk majlis persandingan nanti..tak sabar nak tgk hasil semua tue... ^____^ thankx kat akak Butik Pengantin Julia... harap-harap lepas ini tiada lagi lah tukar-tukarnya..dah xboleh lah nak tgk-tgk baju-baju lg..hik3...

Settle sudah satu perkara tp byk perkara lagi yg kena fikir n handle..Sijik kahwin yg dah lama boleh ambil pun aku xpergi ambil lg..xpe,,yg penting aku tahu sijil itu selamat ada kat kawan baik aku..hahahaaaa~ Harap-harap lah semuanya dipermudahkan.. bak kata pepatah '' yg penting kite ENJOY! '' peace!!.. :)

ok bye!...

No comments:

Post a Comment