Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, January 4, 2011

Perbualan di antara dua gadis remaja....

Di suatu petang,ketika itu hujan turun dengan lebatnya,xsilap aku masa tue jam menunjukkan pukul 7 petang di kawasan perhentian bas...huhuuuuu~





Begini kisahnye:

Gadis A: Eh,,seronok ke erk ada BF?
Gadis B: Mestilah seronok...sbb kan rasa bahagia sgt bila ada org yg tersayang..knp ko tanya?
Gadis A: Saja jer aku tanya..sbb aku nk tahu mcmane rasanya....aku kan xpernah ada BF....
Gadis B: ooooooo....ok2..
Gadis A: Tapikan,,ko xrasa ke diri ko terkongkong..ye lah kan,,sikit2 jer dia call ko...ko x rasa  tension ke?
Gadis B: Eh....xlah..aku suka..aku rasa diri aku dihargai sangat n tahulah yg dia syg kat aku..heheeee~ romantik kan..
Gadis A: oooooo....ok2..jangan marah lah kalo aku tanya td ko kecik hati..

Itu jer ler perbualannya sebab lepas tue,,bas pun sampai...hahahaaaaaa~

Nota kaki: Xkesahlah rasa dihargai ke,disayangi ke...apa2 pun maruah diri harus kene jg yer dik... :)

p/s: ayat2 yg digunakan adalah ringkasan dr apa yg didengar yer...

XOXO!!!!!
- syuhadah -





No comments:

Post a Comment