Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, August 11, 2011

GCB Berger!!!!

wawiiiiiiii...~
Akhirnya aku dapat gak makan GCB time puasa2 nih..
hehehe...
rasa puas beb dapat makan...
ohhhhh,,apakah ini nafsu????
no..no..no...
ini bukan nafsu..
sebab saya makan habis...
kuatnya makan aku nih..
mana taknya,,tgh usaha nak membesarkan badan nih...
supaya tiada lagi org2 yg nak membuli aku...
biar aku pulak buli diorg...
wahahahahahahaaaaa.....
macam lah sebelum nie aku tak pernah buli org..
heheheee...
itu zaman muda-muda remaja trang tang tang...
nakal..nakal..nakal

huh,,nah saya share GCB dgn kawan2 yg sy syg semua...
sharing is caring rite!!! (^_^)

GCB berger!!! loike..loike..loike

ngeeeeee...
saya dah kenyang...
orang kata kenyang perot senang hati...
so pasnie leh lah tido...
untuk proses membesar...
macam baby-baby lak kan....

ok.. daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment