Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, August 1, 2011

Hari Pertama Ramadhan...

Syukur Alhamdullilah dapat melaksanakan apa yg wajib di hari pertama Ramadhan..
Memang rasa lain sket dari hari-hari puasa sunat or ganti dugaannya..
dan macam biasa first puasa ini badan rasa lesu lah,letih lah & macam2 lagi...
tp Alhamdullilah aku still kuat...

Balik jer keje tolong2 mama siapkan juadah berbuka,solat & then buatlah popia...
wahhhh,,,aku sangat kuat hoccay!!!
tapi ada jugak lah bahu rasa mcm seakan-akan dicucuk-cucuk...
maybe sebab kurang rest...

otak & badan sama-sama xdapat rest secukupnya...
dan mungkin juga stress...
apaaaaaaaaaaaaaaaa????? stresssssssss...

yup3,,,sejujurnya sy stress...
tp aku still buat macam cool jer...
malas mahu fikir....

xpalah,,pandai-pandailah aku carik jalan penyelesaian untuk belajar benda baru itu...
errmmmm,,inilah nasib aku...
xpalah,,,Alhamdullilah... Redha jer..
Usaha kan tangga kejayaan... kan..kan..kan..

Oklah,,badan dah sgt2 letih...
so time untuk tido...
macam biasa,,aku mmg rajin bangun sahur awal siapkan makanan...
ye,,aku kesian kat mama...
so xper,,aku berkorban sikit walaupun sebenr-benarnya aku sgt letih...
& berharap aku diberikan kesihatan yg baik sepanjang Ramadhan ini...
Amin...

XoXo...

No comments:

Post a Comment