Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 5, 2011

Makin bertambah tapi ada ganjaran!!!! ;-)

ahuh... kerja aku semakin bertambah..
Alhamdullilah rezeki bulan Ramadhan agaknya.. yippie!!!!
tapi kali ini aku dapat upah.. serious..
saya tak minta pun tapi my Engineer yang bagi.... yeahhhhh!!!!
aik... tak percaya??? huh,,tgk nih..

RM 0.50 setiap kerja yang setel.. (^_^)
ngeeeee...so i will try to solve it before or by monday...
frendz,,let's pray for me ya.. (^_^)

Kepada My ustaz,,doakan saya berjaya siapkan ye...
jangan marah-marah saya ye.. PEACE!!!
bulan-bulan puasa nie kena banyak bersabar tau... ;-)

so hari ini still busy lagi...
meja pun still bersepah-sepah dengan kertas-kertas...
tgk lah nie....

huh...kertas-kertas WIFI nie wat saya pening...

kita bg view sket... hik3
IP Address...untuk site2 tertentu..

lebih 10 helai kot... :-)

Okay,,now FOCUS!!!!!

daaaaaaaaa...


No comments:

Post a Comment