Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday, June 19, 2011

C.A.N.T.I.K & I.M.P.I.A.N

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

'' Hurmmm,,cantiknya dia...Kan best kalo jadi cantik macam dia. ''

huh,,selalu tak apabila kita tengok seseorang yg cantik & tetiba kita rasa teringin nak jadi macam dia...sehebat & secantik dia... Ada x???? tipulah kalau kata xder kan... hehehe..

Macam saya,saya suka tengok seseorang ini...dan bila tengok dia saja mesti berangan nak pakai macam dia,bergaya macam dia,cantik macam dia,kerjaya macam dia...tapi saya tahu saya xkan punya jd macamtue..bukan mengalah tapi ........ hurrrrmmm,,susah mahu cakap kot.. :(  

Bawah: Inilah wanita yg saya suka tengok & minat sangat-sangat.. FARRAH ADEEBA pengacara TV9 & pengasas butik najjah.. cantik kan kakak saya nie... love..love..love cangatttt!!!!




hurmmmm,,saya pernah berselisih dgn dia..tetapi hanya dalam kereta saja...walaupun tgk dari dalam kereta,,sy suka sangat2..sebab dia memang cantik,cantik & cantik... Kalau lah dapat berjumpa face to face,,mmg nak sangat bergambar & minta tips pemakaian tudung yg selalu kak farrah nie pakai..hehehe... xpa-xpa,,nnti nak sesingah kat butik NICKYMAYA yg ada dekat section 7 tue..kot2 ada rezeki dapat jumpa kak farrah adeeba nie kan.. sapa yang bahagia???? saya jugak kan.. hehehe... :)


InsyaAllah kalau ada rezeki pun,saya nak jadi macam itu jugak...ada butik & jenama tudung tersendiri... kena berkerja kuat sikit lah tuk dapatkan modal & capai impian itu.. :)

XOXO!!!!

No comments:

Post a Comment