Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, June 20, 2011

P.E.N.I.N.G

hurrrmmmm,,,sampai-sampai sahaja office pagi tadi kepala start dah sakit denyut-denyut...nasib baik lah kawan sejatiku '' MINYAK CAP KAPAK '' sentiasa sahaja ada dalam beg tanganku.. disebabkan sakit kepala tue mood pagi aku rosak habis...org call pun aku marah..org office aku lah...kalo org luar,,layanan okay lg lah...hehehe..pastue plus kerja yg melambak banyak...aduhhhh,,mmg pitam..nak makan pun xsempat..kalo dulu-dulu ada jer masa tuk aku mengular tapi skg '' MASA ITU EMAS '' bagi aku..

Setiap detik,setiap saat & setiap minit,aku usaha untuk siapkan semua kerja-kerja yg diemail dan yg dipertanggungjawabkan kat aku..jaga KPI beb..huhuhu..kot-kot thn depan leh dapat bonus lebih ke kan.. ^_^
Sampaikan kerja punya pasal,makan pun aku endah x endah jer...dapat makan biskut n minum milo panas pun jd lah bagi aku asalkan kerja itu siap...huh,,,bila siap hati aku senang...xder tension-tension..

tapi mmg sekarang aku tension pun..tension dgn sesetengah org kat kat tempat aku tue..suka-suka jer petik nama aku kat someone dgn kata '' alaa,,bg jer si syu buat..dia bukan ada kerja pun.. '' Wat the fishhhhhh aku xder kerja kan...xkan kot aku selalu wat kerja sambil menyanyi-nyanyi riang boleh kata aku xder kerja...xtahu ke kalo aku menyanyi-nyanyi tue,,namanyeee aku tensionnnnnn..lebih baik aku nynyi tau dari aku marah orang...huh!!!

apa pun yg penting sekarang,,,aku xnak fikir benda remeh-temeh mcm nie..aku buat jer kerja,kerja rajin-rajin,bg kerja siap,dan jgn susahkan hidup org...dahhhh,,itu jer moto yg aku amalkan sekarang..xyah nak fikir benda-benda yg leh jd serabot semua bagai...yg penting aku tetap nak nynyi-nyanyi bila buat keje...aku punya suka lah..hahahaaaa..bukan aku nynyi kuat-kuat pun.. weeekkkkkssss!!!! pendengki & pengjeles.. 

ok and now SMILE!!!!!!! hehehe... ^_^

No comments:

Post a Comment