Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 21, 2011

T.E.R.K.E.J.U.T

tut..tut..tut..
dapat panggilan dari seseorang yg bermakna dalam hidup saya....
borak sikit-sikit selepas itu,,dia cakap mcmnie...

si AF: Awak,saya nak berhenti kerja lah...
Cik Syud'z: Berhenti!!! hurrrrmmm,,kenapa?
si AF: Saya dah xlarat nak kerja situ lg..
Cik Syud'z: (Tertelan air liur jap) Awak nak kerja apa nanti.ke ada kerja lain?
si AF: Saya nak duduk rumah goyang-goyang kaki.
Cik Syud'z: (dalam kepala penuh tanda tanya) diam jap..
si AF: hehehe...saya dapat kerja baru lah..kerja yg sy apply haritue...
Cik Syud'z: Huh..(terkaku sekejap..tapi dalam hati gembira & syukur Alhamdullilah) Oklah tahniah..

hehehe...inilah perbualan-perbualan surprise yg dibuat oleh si dia..Alhamdullilah akhirnya dapat jugak kerja government sebagai tenaga pengajar di Kolej Komuniti Segamat. ^_^ Thankx to ALLAH makbulkan doa kami berdua.

to my dear AF,dah dapat tue kena kerja baik-baik & kena lah belajar sesuaikan diri dalam dunia kerja yg baru hoccay...so happy to hear that..

tetapi...tetapi...tetapi kan,,,ada jugak lah rasa sedihnya...sebab lepas-lepas nie,,dah xboleh nak ber 'chit-chat' dengan si dia waktu kerja...uhhhhhh,,,bosanlah tanpa dia..dah xboleh nak cerita-cerita,mengadu-mengadu,nynyi-nynyi,gado-gado....hehehe..mesti saya akan rindu masa-masa itu kan.. ngeeee..

arhhhhhh,,itu x penting pun..kan ada hp...boleh sms & calling-calling kan.. sekarang kan dah canggih..hehehe..

last sekali,,again..again and again... TAHNIAH awak!!! ^_^

No comments:

Post a Comment