Daisypath Friendship tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, June 2, 2011

Demam Nora Elena

Drama Akasia TV3 - Nora Elena
Aiiiiii,,,demam Nora Elena skg nie..
Sampaikan aku sanggup balik awal semata-mata cerita nie..
uhhhhhh,,mereka sgt sweet..
& sgt seronok kalo dapat lelaki macam seth tue..
tp nie dalam drama,,mana lah nak sama sejibik mcmnie kan...
kalo ada,,untung laaaaarrrr...huhuuuuu~

Nora Elena nie sebenarnya kisah dari 
novel '' Kasih Yang Suci ''
penulisnya meen zulaikha...
padahal novel nie dah lama keluar & seingat aku dulu
aku baca masa tue zaman-zaman study kat kolej..
time muda2 lg lah..
eh3,,,,skg pun muda lagi apa..
huhuuuuuu~

By the way,,,cerita kat tv3 nie xder lah sebijik
macam dalam novel..
kalo baca novel lagi feeling meeling kot...
hik..hik..hik..
untungg arrrrr kalo dpt lelaki mcm tue sng kata...
apa2 pun bg aku masing2 ada cara masing2
untuk sampaikan sesuatu kepada
yg mereka syg...

tp apa2 pun,,,aku tetap suka cite nie..
buat aku feeling meeling jer..
sampai air mata aku kuar tgk diorg happy..
hahaaaaaa~
diorg yg happy tp aku yg lebey...
xbleh blaaa hoccay!!!!

episod pun dah nak habis,,pasnie cite apa pulak ek...
feeling meeling lg ke..
haih,,,mmg xbyk lah claim ot aku...
uishhh,,xbley3...
aku ada target yg perlu dicapai...
huhuuuuu~
wish me luck hoccay!!!
Amin... :)

xoxo!!!

No comments:

Post a Comment